dinsdag 19 juni 2007

Sofie is weer beter!

Sofie is weer helemaal beter! Ze drinkt en eet weer en kwebbelt, kruipt en staat er weer vrolijk bij!


Zaterdag zijn we bij de Wereldkinderendag geweest wat ontzettend leuk was. Zuid-Afrika werd ook vertegenwoordigd dus dat was wel leuk om ze weer even te zien.


Morgen gaan we op vakantie dus ik plaats nu snel nog een paar fotootjes en dan na onze vakantie komt er weer een update.


Bij het riddergevecht in het Archeon (Wereldkinderendag)

Mijn mooie Zuid-Afrikaanse jurk!!

Mijn campingstoel!!

Groetjes,

Marloes

4 opmerkingen:

Ria zei

Zo.. weer even bij gelezen en goed om te zien dat Sofie gelukkig weer beter is. Heel veel vakantieplezier en geniet van het mooie weer (hopelijk).

Ria

Unknown zei

Fijne vakantie voor jullie!Wij moeten nog 2 weken wachten voor we naar Denemarken gaan.
Fijn dat Sofietje weer helemaal beter is!

Anoniem zei

Onze ervaring met antibiotca was dat de hele darmhuishouding van slag was. Alle bacteriƫn worden namelijk weggevaagd en dus ook de "goede" bacteriƫn in de darmflora. Het duurde wel een tijdje voordat alles weer een beetje op orde was.
Verder goed om te lezen dat het leuk was op de wereldkinderendag. Dit jaar was het voor ons te kort dag (3 juni aangekomen met David in Nederland), maar volgend jaar willen we er ook graag naar toe.

Groetjes,

Jaap (en Tanja en David)

Anoniem zei

hey liefie

Ik hoorde van je mama dat je zwemavondtuur goed bevallen is! Ik ben heel trots op je hoor dat je zomaar in dat grote zwembad durfde te zwemmen.

Dikke knuffel van tante Bouk