zaterdag 1 december 2007

kraaltjes, kraaltjes en nog eens kraaltjes

Mama heeft een nieuwe hobby erbij alleen vind ik het niet leuk. Ik wil niet dat ze aan mijn haren zit. Dan ga ik altijd gillen en heel hard mijn hoofd bewegen. Maar als Mama klaar is met mijn haar vind ik het altijd wel heeeeeeel mooi. Vandaag heeft Mama kraaltjes in mijn haar gemaakt en Mama was heel trots op mij want ik moest heel lang in de kinderstoel zitten. Ik kreeg natuurlijk wel steeds lekker drinken en wat lekkers te eten. Daarom bleef ik deze keer maar wat rustiger.

Mama en Papa hebben snel een paar foto's gemaakt van mijn mooie haren.



Heel veel liefs en knuffels en kusjes,

Sofie

PS: Morgen is het precies 1 jaar geleden dat ik met Papa en Mama in Nederland aankwam.

1 opmerking:

Thabo: zei

Hoi Sofie,
wat knap dat jij al zó lang stil kunt zitten!!
Je mama heeft het heel mooi gedaan: je ziet er prachtig uit.
Tot zaterdag, ik heb er heel veel zin in!
Groetjes, Thabo