dinsdag 12 december 2006

Dinsdag 12 december

Vandaag is het precies 9 maanden geleden dat Sofie geboren is.

We kregen vandaag bezoek van de wijkverpleegkundige van het consultatiebureau en de eerste echte afspraak op het bureau is ook gelijk gemaakt.

Vandaag wilde Sofie 's ochtends en 's middags haast niet slapen. Ik denk dat ze hooguit een half uurtje geslapen heeft. Dus dat was s' avonds weer jengelen. Maar toen ik ze rond zeven uur naar bed ging brengen, sliep ze vrij snel. Misschien komt het wel doordat ze tanden krijgt, ik zou het echt niet weten. Het tweede tandje onder komt nu namelijk ook al door.

Vandaag heeft ze ook voor het eerst een klein stukje brood geproefd en ze vond het heerlijk! Dus morgenmiddag krijgt ze dan haar eerste boterham! Hopelijk vindt ze het morgen ook nog lekker hahaha.

Binnenkort zal ik nog een paar leuke foto's van Sofie plaatsen.

Groetjes,
Marloes

2 opmerkingen:

Esther's Art zei

Het is best even aanpoten he? Om weer op gang te komen, vervelend ook dat je niet goed weet wat de reden is van haar niet willen slapen! Niet de moed verliezen hoor....

Dikke knuffel, Jeroen, Esther en Abigail

Boukje zei

Hai Sofietje!

Lekker he boterhammen!

Hopelijk kun je deze ochtend en middag lekker slapen. Ik vond het maandag heel erg leuk om met je te spelen. En heb oma de nieuwe fotos van je laten zien, ze is heel erg trots op haar kleindochter!

Liefs Boukje