donderdag 21 december 2006

Sofie kan draaien!!!

Eindelijk was het dan zover. Gisteren draaide Sofie voor de eerste keer zelfstandig. Ze lag op haar buik en draaide op haar rug.

Verder praat ze weer ontzettend veel de hele dag door. Je denkt wel eens, waar zit de knop waarmee ik haar 5 minuten kan uitzetten hahahahaha. Ze heeft ook een nieuw geluid dat ze maakt met haar mond een soort rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr geluid.

Vandaag zijn we ook even in het dorp geweest. Van de week ook al maar dat was toen niet zo'n succes omdat ze op de terugweg naar huis ontzettend begon te huilen.
Nu hadden we haar eerst thuis een boterham gegeven en drinken en daarna meteen gegaan. Nu miste ze natuurlijk wel haar middagslaapje maar dat heeft ze voor een deel in de wagen gedaan. En het ging prima. Ik kon op mijn gemak kerstkleding kopen.

Binnenkort zal ik weer eens wat foto's gaan plaatsen van ons kleine meisje.

Groetjes,
Marloes

3 opmerkingen:

Unknown zei

die rrrrrrrrr, die ken ik wel!
Goed dat zedraait en lekker dat je wat met haar op weg bent geweest.En alle kids huilen hoor, dus dat de vorige keer niet ging, is helemaal zoals t hier ook gaat!

Esther's Art zei

Hee hoi!
Gisteren kwam het aankomstkaartje, wat een mooie foto van Sofie! Ze staat te pronken op de kast!!!!!

Liefs, Esther

Boukje zei

Hoi Hoi,

Heeft Sofietje toch nog wat van mij hahahaha. (men vraagt aan mij ook vaak waar de uitknop zit)

Sofietje ik zie je 2e kerstdag en dan mag je je draaikunsten laten zien hoor!!

Liefs van Boukje