woensdag 13 december 2006

Sofie kan ook heel hard huilen!

Het is weer zover de huiluurtjes zijn weer bezig. Mevrouw Sofie wil helemaal niets, eten heeft ze gehad, luier is verschoond en maar huilen huilen huilen. Omdat ze een uur vroeger vanmiddag naar bed ging is het ook een uur eerder begonnen met huilen.......

Op schoot helpt niet. Ze gaat dan wel hangen omdat ze moe is maar slapen... ho maar! En dan gaat ze huilen huilen huilen.

In de box hielp ook niet ook huilen huilen huilen.
Op dit moment heb ik haar in bed gelegd en daar is ze nu dus ook hard aan het huilen.

Groetjes,
Marloes

4 opmerkingen:

Sandra zei

Oh wat lijkt me dat vermoeiend....sterkte ermee! Misschien kan je op een adoptie forum vragen hoe anderen ermee om gaan? Misschien weten zij wat trucs? Ik heb er totaal geen verstand van, maar ik denk dat het vele huilen wel logisch kan zijn, omdat ze ineens ergens anders woont en zelf nog niet kan begrijpen wat er is gebeurd en dat ze hier zal blijven.
Iig heel veel succes en sterkte ermee...enneh wel meer foto's showen he. ;)

Anoniem zei

Sofie doet natuurlijk een hoop nieuwe indrukken op, dat kan best de reden zijn dat ze huilt! Het blijft altijd maar gokken wat de reden is, maar één ding is zeker, het gaat over!! Sterkte ermee.

Unknown zei

Hoi Marloes,
niks zo vervekend als je niet weet hoe je je kindje kunt troosten.
Bedenk echter wel dat het niet met de adoptie te maken hoeft te hebben.Kindjes maken rond 9 maanden een grote ontwikkeling door en ook mijn meiden hadden rond de 9 maanden echt moeilijke dagen.Afleiding door bv wandelen of gewoon bij je houden, muziekje aan en zelf proberen niet gek te worden.
Ken je Oei ik Groei al? Best leuk om te lezen.
Als je il kan ik je ook introduceren op mijn moeder-forum, waar wel 500 moeders naar je luisteren!
Knufffel,
Josephine

Boukje zei

Hoi Marloes,

Hoe gaat het nu met Sofietje? Is ze nu een beetje rustig? Ik hoop het voor je. Ik zou niet weten wat je er aan kan doen, misschien komt het wel omdat ze last heeft van haar tandjes?

Liefs Boukje