vrijdag 24 november 2006

Donderdag 23 november 2006

De donderdag hebben we gebruikt om een beetje bij te komen en het ritme te vinden wat voor Sofie nodig is. En dat lukt aardig. Het weer wordt ook beter en dus gelijk warm (middagtemperatuur 30 graden).

Wat ik nog vergat te melden bij woensdag was een vervelende ervaring bij de Pick en pay supermarkt. Eigenlijk de hele tijd zijn er mensen die Sofie willen aanraken tegn haar lachen etc etc, dat hoort er hier nu eenmaal bij.

Maar bij de pick en pay sprak een blanke man van in de 60 ons aan en vroeg of ze van ons was. Yes she is since today antwoorde ik trots.

De man: Why?
Ik: because today was the court order.
Hij: Why?
Ik: because we adopted her.
Hij: Why?
Ik: because we love her.
Hij: Why?

Toen pas begreep ik dat deze meneer nog in de apartheid leeft en hebben we hem verder genegeerd. Jammer.

Geen opmerkingen: